Wójt Gminy Wielka Wieś podaje do publicznej wiadomości:
- terminy przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów, na rok szkolny 2023/2024 do publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych i klas I w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Wielka Wieś.
Informujemy, że wnioski o przyjęcie do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych przyjmowane będą w dniach od 13 marca do 24 marca 2023 roku. Szczegółowy harmonogram ustalono Zarządzeniem nr 11/O/2023 z dnia 30 stycznia 2023 roku, z którym można zapoznać się poniżej. Kryteria brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym określa Uchwała nr XXXVIII/431/2021 Rady Gminy Wielka Wieś z dnia 28 października 2021 r.
Rekrutacja będzie prowadzona wyłącznie elektronicznie za pomocą Systemu Elektronicznych Rekrutacji poprzez stronę: https://wielkawies.rekrutacje.edu.pl/.
Po wejściu na stronę uprzejmie prosimy o zapoznanie się z „Instrukcją dla rodziców”, a następnie postępowanie zgodnie ze wskazówkami w niej zawartymi. Pozwoli to Państwu prawidłowo i sprawnie przejść przez proces wypełniania i składania wniosku w wybranej placówce oświatowej. Przed rozpoczęciem elektronicznej rekrutacji należy założyć indywidualne konto rodzica/opiekuna prawnego w Systemie Elektronicznych Rekrutacji. Umożliwi ono Państwu złożenie wniosku oraz śledzenie przebiegu całego procesu rekrutacji do zakończenia jej procesu i kwalifikacji dziecka do danej placówki oświatowej.
Aby złożyć wniosek wystarczy, aby jeden rodzic lub opiekun prawny założył konto w systemie.
Wszystkie szczegóły dotyczące rekrutacji widoczne będą w Panelu rodzica po zalogowaniu do Systemu Elektronicznych Rekrutacji. Dodatkowo o każdej zmianie statusu złożonego wniosku zostaną Państwo poinformowani w formie komunikatu przesłanego na wskazany podczas zakładania konta adres e-mail. Wniosek rekrutacyjny można podpisać poprzez profil zaufany lub podpis elektroniczny. W przypadku skorzystania z tej opcji, nie będą Państwo musieli dostarczać wniosków w wersji papierowej do placówki. Szczegółowe informacje o Profilu Zaufanym: https://obywatel.gov.pl/zaloz-profil-zaufany. W przypadku braku możliwości podpisu elektronicznego wniosek należy wydrukować z systemu, podpisać oraz złożyć w formie papierowej w danej placówce.
Wnioski zarówno w formie elektronicznej jak i papierowej podpisują obydwoje rodzice/opiekunowie prawni, chyba że w świetle przepisów prawa jeden z rodziców samotnie wychowuje dziecko